שכבה I. בדרום-מערב ובצפון-מערב נתגלתה רצפה עשויה אריחי אבן המושתתת על שכבת טיח בהיר (L12; איור 2). בין אריחי האבן נמצא שבר שיש עם כתובת ביוונית שלא פוענחה (איור 3). בתשתית הריצוף נתגלו שברי אמפורה המתוארכת למאות הו'–הז' לסה"נ (איור 2:4).

לשכבה זו ניתן לייחס גם קיר בנוי גזית (W30; אורך 3 מ' לפחות, רוחב 0.5 מ'; איור 5) שהשתמר לגובה שני נדבכים ונחשף בכלי מכני. הקיר בנוי על יסוד מסיבי קדום יותר
(L35). בין הקיר ליסוד נתגלו שברי קנקנים המתוארכים למאה הו' לסה"נ (איור 1:4).
שכבה II. תחת ריצוף האבן משכבה I נחשף בחלקו טבון תעשייתי (L20; כ-1.6 מ' קוטר; איור 6) הבנוי ישירות על הסלע ונראה כי תוקן פעמים רבות. פנים הטבון לא נחפר בשל מגבלות זמן. ממזרח לטבון נחשף קיר (W24) עשוי אבנים קטנות מלוכדות בחומר מליטה.
נאספו שבר כלי חרס המתוארכים למאות הג'–הד' לסה"נ ובהם קנקן (איור 3:4), אמפורה (איור 4:4) ופך (איור 5:4).
שכבה III. נתגלה מתקן (L18; איור 7) שטויח בשכבות אחדות של טיח עבה, שממנו השתמרו אחת הדפנות וחלק מהרצפה. בתוכו נמצאה שכבת טרוורטין עבה המרמזת ששימש להולכה או לאגירה של מים. המתקן נהרס ברובו בעת בניית טבון 20 בשכבה II. סמוך לרצפת המתקן נתגלו שברי סיר בישול (איור 6:4) ופך (איור 7:4) המתוארכים למאות הב'–הד' לסה"נ.
צמוד למתקן ממזרח נחשף יסוד קיר מסיבי (L15) שנבנה על הסלע מאבני גזית גדולות
(0.30×0.39×0.55 מ') וטויח בחלקו העליון בטיח עבה. על הטיח הושתת קיר בנוי גזית
(W17) שממנו שרדו שתי אבנים בלבד.
 
בגלל שטח החפירה המצומצם והפגיעות ברוב השרידים קשה לעמוד על אופיים, אולם המתקן המטויח והטבון הגדול מרמזים כי המקום שימש אזור תעשייה.