שכבה 1 (איור 1; הגבהים בתוכנית יחסיים). בחלק הדרומי של השטח נחשף קיר בציר מזרח–מערב (12.6 מ' אורך, 0.7-0.6 מ' רוחב; W301), שנבנה על גבי סלע האם, שרד לגובה של עד ארבעה נדבכים והוא תוחם מצפון מבנה. לא הובחנה רצפה, אך ניתן לקבוע את גובה מפלס החיים על פי מחיצה בנויה מאבני גוויל (W306), שני מיתקנים וכלי גדול שנמצא שבור צמוד לקיר.

 

מצפון לקיר 301 נתגלה קטע קטן מקיר נוסף (W602), כמעט מקביל, שנשדד או נהרס, אך הושתת על מילוי של טרה-רוסה, שכלל אבנים קטנות, חרסים, צור ועצמות ולפיכך התוואי שלו נראה בברור על פני השטח. כל החרסים מן המילוי מתוארכים לתקופה הכלקוליתית המאוחרת. את קצהו המזרחי של הקיר ניתן לשחזר עד למשטח של סלע האם שנחשף במזרח שטח החפירה; בקצהו המערבי של הקיר נראה תוואי הפינה הדרומית-מערבית של המבנה הפונה צפונה.

 

בין שני הקירות נותר מרחב צר (0.75 מ' רוחב) ובו שכבה של אבני גוויל קטנות. מצפון לקיר 602 נתגלו כמה מיתקנים, שחלקם נבנו על גבי סלע האם. בקצה המזרחי, לאורך מחיצת ריבוע החפירה, נחשף סלע האם ועליו קרקע טרה-רוסה. שברי כלי החרס שנאספו מתקופה זו כוללים כלי חרס שיוצרו כנראה באזור (איור 2: 3-1, 8-5), כלים 'גולניים' (איור 2: 4, 9) וכן כלי חולה (Hula ware; איור 2: 10, 11).

 

שכבה 2 (איור 3; הגבהים בתוכנית יחסיים). שכבת הברונזה הקדומה נחשפה בעומק של 0.3-0.2 מ' בלבד מתחת לפני השטח וישירות על גבי שכבה 1. מפלס החיים כלל רצפות, מיתקנים וכלי חרס. בחלק הדרומי-מזרחי של שטח החפירה, על גבי קיר 301, ובחלקו הצפוני של השטח נחשפו קטעים מרצפה (לוקוס 402) העשויה שכבה מהודקת של אבנים קטנות, חרסים, צור ועצמות. במערבה השתרעה הרצפה עד למשטח עשוי מאבנים שטוחות (לוקוס 406), שביניהן נמצאו חרסים ואבנים קטנטנות. על גבי ריצוף זה נתגלו באתרם כמה קנקנים ופערורים (איור 4: 3-5). ממערב לריצוף נתגלו בסיסים של כמה כלי אגירה נוספים וכן שברי לבנים סגלגלות צרופות. על פי מכלול כלי החרס שנחשפו באתרם יש לתארך שכבה זו לתקופת הב"ק 1. כן נמצאו בחפירה שברי כלי חרס מכמה שלבים של תקופת הברונזה הקדומה (איור 4: 1, 2), המעידים כנראה על התיישבות במקום בשלבים אלה, ששרידיה לא השתמרו או לא נתגלו בחפירה.