ריבוע 1 (איור 1). בחלקו המערבי של הריבוע נתגלו שלושה טבונים (לוקוס 11, כ-0.5 מ' קוטר ממוצע; טבון אחד נשטף בגשמי החורף ואינו נראה בתוכנית), ובהם קרמיקה מן התקופות העבאסית (איור 4: 7) והממלוכית (איור 4: 10). מדרום לטבונים נתגלו שרידי ריצוף מאבני כורכר (לוקוס 14) וקרמיקה מן התקופות העבאסית (איור 4: 6) והממלוכית (איור 4: 4). מצפון-מזרח לטבונים נתגלה חדר (לוקוס 17) שממנו השתמרו שרידי יסודות של שלושה קירות (W2-4) שנבנו אל תוך קרקע בתולה. מצב ההשתמרות הגרוע של היסודות וחסרונו של קיר נוסף יוצרים קושי בהבנת צורת המבנה המקורי ושימושו. נתגלה ממצא קרמי מעורב שכלל שברי כלי חרס מן התקופות האומיית, הממלוכית, העות'מאנית וכן ממצא בן זמננו.

 

ריבוע 2. על פני השטח, עקב פעולות תשתית מודרניות, נמצא נר שמן תמים מן התקופה האומיית (איור 4: 8). נתגלו שישה מפלסי חיים. המפלס העליון (איור 2) הוא מן התקופה האומיית ובו קיר (W1) בנוי אבני כורכר (כ-0.5 מ' גובה השתמרות). אל הקיר ניגשת רצפת כורכר צהבהבה (לוקוס 13; כ-2 ס"מ עובי). על רצפה זו נתגלה חציו המזרחי של טבון גדול (לוקוס 16, כ-2.5 מ' קוטר) שדופנו כפולה (כ-0.3 מ' עובי). חלקו המערבי של הטבון נהרס בעקבות חפירת שלושה בורות ספיגה. ריצוף לוחות אבן קרוב לטבון אינו ניתן לתיארוך בשל הסמיכות לבורות הספיגה המודרניים. החפירה נמשכה רק בחציו הצפוני של הריבוע.

 

במפלס החיים השני (איור 3), שנמצא 0.3 מ' מתחת למפלס הראשון, נתגלה קיר (W5, שצמוד אליו נבנה קיר 1 בשלב מאוחר) שראשו טויח ושימש חלק מרצפה 13. אל הקיר ניגשת רצפת כורכר דקה (לוקוס 19) שעליה נמצאה פכית תמימה (איור 4: 5). כ-0.2 מ' מתחת לרצפה נתגלה מפלס החיים השלישי – רצפת גיר דקה (לוקוס 22) הניגשת גם היא אל קיר 5 ועליה, בצד מערב, שרידי טבון (לוקוס 23, 0.5 מ' קוטר) ושברי כלי חרס (איור 4: 2). שתי הרצפות תוארכו על סמך הממצא הקרמי לתקופה האומיית.

 

כ-0.5 מ' מתחת למפלס רצפה 22, נחשף מפלס החיים הרביעי. בהצטברות שבינו לרצפה 22 נתגלה מטבע אומיי (ר"ע 95498), מן המאה השמינית לסה"נ. המפלס הרביעי כלל ריצוף של לוחות אבן כורכר (לוקוס 26; 8 ס"מ עובי) שנתגלו כ-0.2 מ' מדרום לקיר 5. בינם לבין הקיר נתגלו לוחות אבן נוספים שהונחו באלכסון, כנראה לתמיכה, ראשן נשען על הנדבך התחתון של הקיר. ייתכן כי זהו מיתקן או בנייה שנועדה להעניק לקיר יציבות. מתחת ללוחות האבן נתגלתה שכבת כורכר עבה ששימשה תשתית לרצפה. שכבה זו תוארכה גם היא על סמך הממצא הקרמי לתקופה האומיית.

 

שלושה ס"מ מתחת לתשתית הרצפה נתגלה מפלס החיים החמישי – רובד (0.5 מ' עובי) שהכיל אפר כהה עם חתיכות פחם רבות וסיגי זכוכית (לוקוס 25). ייתכן כי מדובר בפסולת של כבשן זכוכית. מעט מאוד שברי כלי חרס נתגלו במפלס זה והם מתוארכים לתקופה האומיית.

המפלס השישי הוא רובד של חרסית ירקרקה עם שברי כלי חרס רבים מן התקופה האומיית (איור 4: 1, 3, 9), אולי בור אשפה, שעומקו יותר ממטר. החפירה הופסקה מסיבה בטיחותית מבלי שתחתית הרובד נחשפה.