החפירה נערכה על טרסה רחבה שנפגעה בעבר מהכשרת השטח ובנייה (איור 2). על פני השטח נמצאה פסולת מודרנית. נראה כי חלקה המערבי של הטרסה לא נפגע, ועל כן נפתח בו ריבוע חפירה. נחשפו שרידי בנייה וממצאים משלוש תקופות: הרומית, הביזנטית והממלוכית (איורים 3, 4).
 
התקופה הרומית. על פני הסלע (16L, 25L) נמצאו חרסים, המתוארכים למאות הא'–הב' לסה"נ (לא צוירו), וכן שרידי קיר (22W), המעידים על ההתיישבות הקדומה במקום. פריט אבן (איור 5) — אולי כרכוב, שמחזיתו בולט זוג שדיים, והוא נושא שרידי טיח וצבע אדום — נמצא הפוך בשימוש בקיר 22.
 
התקופה הביזנטית. נחשף מבנה וזוהו בו שני שלבי בנייה. לשלב הקדום יוחסו שני קירות (12W, 17W; איור 6), שהושתתו על סלע האם ונבנו מפן חיצוני של אבנים מהוקצעות גס ופן פנימי של אבנים קטנות. אל המבנה בשלב זה ניגש מדרום מפלס חיים של עפר (20L), ובו חרסים המתוארכים למאות הו'–הז' לסה"נ (לא צוירו). לשלב המאוחר יוחסו שלושה קירות נוספים (14W, 18W, 21W). מפולת של אבנים גדולות, מהוקצעות גס, חתמה את כל שטח החפירה (19L), פרט לחלקו המזרחי שפולס בעת הפגיעה בימינו. המילוי שנמצא מתחת למפולת מתוארך לתקופה הביזנטית, ונמצא בו מטבע ברונזה מהשנים 355–361 לסה"נ (ר"ע 113548).
 
התקופה הממלוכית. מעל מפולת האבנים נחשף מילוי אדמה, ובו ממצאים מהתקופה הממלוכית (המאות הי"ג–הט"ו לסה"נ; לא צויר): חרסים מזוגגים בצבעים ירוק וחום-צהוב, שברי כלי זכוכית, מסמרי ברזל, תליון של פעמון מברונזה, חלקי עופרת ששימשו לתיקון כלי חרס ומעט עצמות בעלי חיים.
 
נראה כי בחפירה התגלו שרידי יישוב קטן שראשיתו בתקופה הרומית. מפולת האבנים מצביעה על הרס היישוב לקראת סוף התקופה הביזנטית. על פי הממצא קיים פער התיישבות בולט מהתקופה הביזנטית ועד התקופה הממלוכית, ומהתקופה הממלוכית ועד ימינו.