נפתחו שני ריבועי חפירה (1A ו-2A; איור 2) באדמת סחף בשדות של היישובים נחשולים ועין איילה, ממזרח לרכס הכורכר שעליו עובר כביש 2. ריבוע 1A נחפר עד לסלע האם, אך לא התגלו בו שרידים עתיקים. בריבוע 2A התגלו שרידי מבנה מהתקופה הרומית; הם התגלו סמוך לפני השטח ונפגעו קשה כתוצאה מפעילות חקלאית בימינו.
בסקר מפת דור תועדה מצפון-מערב לחפירה חורבת חדרים, ובה שרידי יישוב, מתקנים, קברים ומחצבה, וכן חרסים למן התקופה ההלניסטית ועד לתקופה האסלאמית הקדומה (עולמי, סנדר ואורן תשס"ה: אתר 93).
 
בריבוע 2A נחשפו שני קירות (11W, 12W; איורים 3, 4), היוצרים את הפינה הצפונית-מזרחית של מבנה; הם נמשכים אל מחוץ לתחום החפירה. הקירות נבנו ברישול משתי שורות של אבני גזית בשימוש משני ואבנים מהוקצעות במגוון מידות, ובתווך מילוי של אדמה ואבנים קטנות; הקירות השתמרו לגובה מרבי של שני נדבכים. הרישול של הבנייה ניכר גם בזווית שיוצרים שני הקירות, שאינה זווית ישרה. לצד הקירות התגלו אבני מפולת שהתמוטטו מהם. אל הקצה המערבי של קיר 11 ניגש מדרום משטח של אבני שדה קטנות (105L), אולי ריצוף או משטח עבודה; הוא לא נחפר. בשאר שטח הריבוע לא התגלו שרידי רצפה עד סלע האם (104L). בהצטברות אדמה (102L, 103L) בין שני הקירות ומתחת לאבני המפולת, התגלה ממצא קרמי מועט, המתוארך למאות הג'–הד' לסה"נ וכולל בעיקר שברי קערה (איור 1:5), סיר בישול (איור 2:5) וקנקן שק (איור 3:5).
הבנייה המרושלת של קירות המבנה מלמדת כנראה כי הוא לא שימש למגורי קבע אלא לפעילות חקלאית, שהתקיימה בשולי יישוב מהתקופה הרומית המאוחרת. נראה שהיה זה מבנה קטן שלא השתרע בשטח נרחב, שכן לא התגלו שרידים נוספים שלו בריבוע 1A הסמוך או בקרבת החפירה המאופיינת במחשופי סלע ללא שרידי קירות או תעלות יסוד חצובות.