בשני הריבועים המערביים (איור 2) נחשף רובד אבני שדה אחיד (L13 ,L12) המיישר את פני הסלע הטבעיים. הרובד משתרע בצד הצפוני של שני הריבועים ואילו בצד הדרומי ניגשת אליו ומשתלבת בו שכבה של עפר צהבהב חולי מהודק (L13a ,L12a) המרובדת על גבי מילוי של אבנים קטנות המונח על סלע אם (איור 3).

בין אבני המילוי נמצאו חפצי ברזל אחדים שאינם מזוהים בשל מצב השתמרותם הגרוע. במילוי החולי של L13a נתגלה מטבע בעריך 10 פארה מקושטא שנטבע על ידי עבד אל-מג'יד (1839–1861 לסה"נ).
 
מתחת למילוי, על פני הסלע נחפרה שכבת סחף טבעי (L21 ,L16) ונמצאו בה שברים רבים של כלי חרס מהמאות הא'–הב' לסה"נ, ללא שרידים ארכיטקטוניים. בפינה הדרומית-מערבית של השטח (L20) פני סלע מיושרים, ככל הנראה בעקבות פעילות כלשהי בתקופה הרומית המאוחרת. ממצא כלי החרס כולל בעיקר שברי כלי בישול, רעפים וכני חרס האופייניים לאתר הקרוב (הרשאה מס' 4862-A). נמצא מטבע שנטבע בירושלים בשנת 54 לסה"נ ע"י הנציב הרומי מטעם הקיסר קלאודיוס (ר"ע 104769).
 
בריבוע המזרחי (איור 4) נתגלו פני סלע המשתפלים ויורדים בתלילות רבה בחלק הדרומי של הריבוע. בתוך שכבת סחף מעל פני הסלע (L14) נמצאו שברי כלי חרס רבים קטנים מאוד שככל הנראה נסחפו לכאן עם מי גשמים.
 
מפלס העפר הצהבהב בריבועים המערביים הוא ככל הנראה דרך יפו ההיסטורית. המטבע מהמאה הי"ט שנתגלה בתוך שכבת מילוי הדרך מסייע לתיארוך.